Jako jediní z e-shopů v ČR nově nabízíme EXPRES SERVIS 72 hodin

U vybraných výrobků zajistíme v záruční době odvoz do našeho servisu v případě, že stroj vypoví službu. Platí pro výrobní vady zjištěné uživatelem při používání výrobku v záruční době, neplatí v případě poškození nesprávným užíváním a nedodržením pokynů k údržbě. Expres 72 hodin znamená, že stroj po doručení k nám na servis bude zpět k zákazníkovi odeslán nejpozději do 72 hodin. Do této doby se nevztahuje čas na přepravu do servisu a zpět k zákazníkovy.

Výrobky, na které se vztahuje tato služba, jsou označeny ikonou EXPRES SERVIS.

Jak postupovat v případě této služby?

  • prosím stáhněte reklamační protokol
  • vyplněný reklamační protokol pošlete na e-mailovou adresu reklamace@naradi-top.cz
  • nejpozději do 24 hodin (v pracovní dny) Vám potvrdíme přijetí reklamace a zašleme zpět potvrzený reklamační list a zajistíme svoz výrobku
  • zboží zabalte ideálně do původního obalu, pokud ho nemáte, tak dle Vašich možností tak, aby se minimalizovala možnost poškození přepravou. Do balení je nutno přiložit kopii nákupního dokladu, vyplněný reklamační list a také stručný popis závady

Reklamační protokol ke stažení (formát pdf)

V případě nejasností jsme Vám k dispozici na tel. 603 151 807